Úvodní informace

STÁHNĚTE OBJEDNÁVKA

Kemp JORDÁN Opárno                                  DALŠÍ INFORMACE

KEMPJORDAN

Kde nás najdete : Obec Opárno je 3 Km jihozápadně od Lovosic poblíž obce Velemín.

S obrovskou radostí jsme uvítali otevření posledního úseku dálnice D8. Z dálnice sjeďte na exitu 52 Velemín a pokračujte do Opárna po silnici 1/8 odbočkou mezi obcemi Velemín a Bílinka. Zhruba 100 m za sjezdem směr Velemín je odbočka na Opárno - pozor je to vracečka téměř 180 st., ale vytočí se zde i autobus. Pokud nepojedete po dálnici, jeďte po 1/8 -

Ve směru od Lovosic zhruba 100 m za Bílinkou ve stoupání doprava.

Ve směru od Teplic na Lovosice zhruba 500 m za Velemínem doleva

V Opárně pojedete stále z kopce, budete se držet při pravé straně. Projedete obcí na úzkou cestu, podjedete železniční viadukt. Pak přejedete přes potok a u Černodolského mlýna se dáte doprava. Po této cestě dojedete až k nám. Je zde sice zákaz vjezdu motorových vozidel, ale ten neplatí pro návštěvníky areálu. Z Opárna je to zhruba 1 Km.

Vlaky do vlakové zastávky Opárno nejezdí. Při povodních v červnu 2013 došlo k sesuvu půdy na rozestavěnou dálnici D8. Tento sesuv s sebou strhl i trať. Od té doby jezdí mezi Lovosicemi a Opárnem až do Radejčína NÁHRADNÍ AUTOBUSOVÁ DOPRAVA. Ta staví na začátku obce Opárno. Od zastávky se k nám dostanete obdobně jako autem (zhruba 1,7 Km - 15 minut).

Cyklisté mohou využít cyklostezku Opárenským údolím, která vede z Malých Žernosek kolem našeho areálu.

Upozornění - v areálu je špatný příjem mobilního signálu Vodafone a T-mobile. Ačkoli jsme na tuto skutečnost oba operátory upozorňovali, nemají zájem tento problém řešit.

Signál O2 je poměrně kvalitní, v areálu je k dispozici volná WiFi, ovšem vzhledem ke vzdálenosti od ústředny je pomalá a má omezenou kapacitu účastníků.